sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Joulutunnelmaa~

En oo keppareista pitkään mitään kirjotellukkaan, mutta nyt ois kerrankin jotain aihetta :))

7.12. Vilstuh ja Milla pitivät jouluvaelluksen jonne ilmestyi minä, Nellie ja Tirppa. Ohjelmassa oli noin 45min vaellus, tehtäviä, glögiä ja syötävää. Vaelluksella mulla oli Lumikki, Tirpalla Kingi ja Millalla Cas. Muiden heppoja en sitten muistakkaan xDD No maaston jälkeen mentii Viltshun talliin (joka muuten oli kivasti koristeltu^^) ja etittiin joulupalloja ja tehtiin tehtäviä.Tehtävät liitty sellasseeseen lahjojen vaihtoon et jos tuot lahjan, saat lahjan. Vaihettiin lahjat ja mä sain sellasseen söpön muistilapputelineen. Milla sai jouluvaloja, Viltsuh mukin, Tirppa mun lahjan eli sellasseen kovan lumiukon joka vaihto väriä ja Nellie sai Millan tekemän sinisen sika pienen+söpön kepparin^^. Tän jälkeen syöpöteltiin ja juteltiin.





14.12. menin Millalle ja käytiin joku 30min maasto.Mulla oli Rafi ja Millalla Lilli. Mentiin yhel pellolle kuvailee, mut ei oltu kauaa, ku alko oli niin pimee, et hyvien kuvien otto muuttu mahdottomaks. Mentiin sit takas Millalle ja randoiltiin jotain :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti