sunnuntai 11. elokuuta 2013

Kesäloma ohi --> takaisin koulun penkille ://

Tosiaankin, mulla alkaa maanantaina koulu ja kesäloma on ohi. Kesästä on jäänyt oikein hyvä maku suuhun, tuntuu, että on tehnytkin jotain, eikä vain löhönnyt. Kouluun meen ihan yees mielellä, mutta kyllä mulle viel yks lisäviikko lomaa kelpais. Postauksen ideana on vähän vetää yhteen, mitäs kesällä on oikeen tapahtunut. Kertoilen tässä kaikkee turhaa ja kiusaan teitä joillakin randomeilla kuvilla... >:)

Kesäloman alussa pääsin matkalle Kroatiaan ja siitä seuraava viikko menikin hevosleirillä. Siltä osin kesä alkoi vauhdikkaasti. Keskellä kesää kävin Itä-Suomi automatkalla, siinä mun matkailut tältä kesältä.

Uusii hevosii ei oo mun talliini tullu (Millala on tullu yks just tän viikon sisällä). Yksissä kisoissa on tullut käytyä, viimeviikolla ponitalli Celestyn kisoissa. Heinäkuussa pidin Tirpan kanssa sen kepparileirin. Enkkani hyppäsin joskus kesäkuussa Lumikilla, 115cm kepparilla.

Kavereiden kaa oon ollu läpi kesän ja tallilla on tullu käytyä. Tällä viikolla käytiin Kirjurissa Millan ja Viltsun kanssa skopilla (olin Viltsun kyydissä) piknikillä. Mitäs tässä viel sanois... Hyvää lukuvuoden alkua kaikille :--)






























 
 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti